Vrácení zboží a reklamace

Postup při reklamaci

Na všechno zboží poskytujeme zákonnou záruku 24 měsíců (IČ 12 měsíců), na vybrané modely kávovarů 36 měsíců (délka záruky je vždy uvedena u produktu).

V případě reklamace kávovaru prosím vyplňte objednávkový formulář, ve kterém vyplníte potřebné informace a objednávku přepravy na vaši adresu. 

Ostatní reklamované zboží s vyplněným Formulářem pro reklamaci prosím zašlete na adresu:

alacaffé, s.r.o.

Křížkovského 793/61 

Třebíč, 674 01

(zásilky neposílejte na dobírku)

 

Vrácení zboží bez udání důvodu ve 14-ti denní zákonné lhůtě

Podmínkou vrácení zboží do 14 dnů je:

  • Zboží musí být nepoškozené, v původním obalu.
  • Musíte odeslat do 14ti dnů od obržení zboží.
  • V zásilce musí být vložena kopie daňového dokladu.
  • Pro vrácení je nutné vyplnit Formulář pro vrácení.

Vrácení na prodejně:

Zboží můžete donést na naši prodejnu v Třebíči, Křížkovského 793/61. Peníze vám budou poslány na bankovní účet, který uvedete do formuláře.

Vrácení poštou:

Zboží nám můžete odeslat poštou.

  • Vyplněný formulář vložte do krabice se zbožím.
  • Zboží musí být neporušené, v originální krabici, schopné dalšího prodeje.
  • Zboží odešlete na adresu:

alacaffé, s.r.o.

Křížkovského 793/61

Třebíč, 674 01

(zásilky neposílejte na dobírku)