Vrácení zboží a reklamace
Postup při reklamaci
Na všechno zboží poskytujeme zákonnou záruku 24 měsíců (IČ 12 měsíců), na vybrané modely kávovarů 36 měsíců (délka záruky je vždy uvedena u produktu).
V případě reklamace kávovaru prosím vyplňte objednávkový formulář, ve kterém vyplníte potřebné informace a objednávku přepravy na vaši adresu.
Ostatní reklamované zboží s vyplněným Formulářem pro reklamaci prosím zašlete na adresu:
alacaffé, s.r.o.
Křížkovského 793/61
Třebíč, 674 01
(zásilky neposílejte na dobírku)
Vrácení zboží bez udání důvodu ve 14-ti denní zákonné lhůtě
Podmínkou vrácení zboží do 14 dnů je:
- Zboží musí být nepoškozené, v původním obalu.
- Musíte odeslat do 14ti dnů od obržení zboží.
- V zásilce musí být vložena kopie daňového dokladu.
- Pro vrácení je nutné vyplnit Formulář pro vrácení.
Vrácení na prodejně:
Zboží můžete donést na naši prodejnu v Třebíči, Křížkovského 793/61. Peníze vám budou poslány na bankovní účet, který uvedete do formuláře.
Vrácení poštou:
Zboží nám můžete odeslat poštou.
- Vyplněný formulář vložte do krabice se zbožím.
- Zboží musí být neporušené, v originální krabici, schopné dalšího prodeje.
- Zboží odešlete na adresu:
alacaffé, s.r.o.
Křížkovského 793/61
Třebíč, 674 01
(zásilky neposílejte na dobírku)